tråk

Vill någon ta över mina skoluppgifter som måste skrivas? Jag har helt tappat min motivation...skit också eftersom jag verkligen behöver arbeta stenhårt nu för att få allt färdigt. Min inre stress gör att motivationen tryter. När man tänker på allt som stressar en så blir det så stort och svårt. Fastän det egentligen inte är så hemskt. Jag måste bryta mitt stressmonster som gör alla uppgifter så svåra och jobbiga.
Min dag. Jag har tagit emot små sötisar, några veckor gamla. Åh, dom är helt underbara, knorrar och myser i mammas/pappas varma famn. Utvärderingen gick riktigt bra också - nöjd!
Var ute och gick i solen. Underbart! Lite kallt i blåsten men det gjorde ingenting. Nästan en vecka sedan jag var ute och promenerade sist. Man blir ju nästan beroende när man en gång börjat gå eller träna...måste göra det ofta annars blir man ju nästan knäpp. Så det var skönt att få röra på sig lite! Igår tränade jag lite inne, gjorde några magövningar m.m. och vilken träningsvärk jag har i magen idag?! Vet inte vad jag fick tag i för muskler helt plötsligt men bra var det!
Nu blir det skärpning, skolarbete.
Imorgon är sista dagen...lite tråkigt faktiskt. Hoppas jag får jobb inom detta sen i framtiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0