today

Underbara lördag. Sov utan väckarklocka. Steg upp, åt frukost och drack mitt kaffe. Sitter fortfarande i nattlinne och morgonrock. Har fått några rader skrivna. Funderat med Jenny om vi ska ha läkemedelsräkningstent när vi återvänder till skolan eller inte? Står ingenstans, ingen vet, blir väl en fin överraskning sen...som vanligt.
Mormor har tittat förbi, pratat på om det ena och det andra. Lyssnar med ett halvt öra och säger mmm, jaha, just det...Hon är söt men jag orkar inte höra om allas bekymmer och vad den ena tanten/gubben sagt och gjort. Jag vet liksom inte vem det är ens...Men söt är hon.
Tror inte på promenad idag. Ska däremot städa, packa och eventuellt ta mig igenom ett yogapass. Det var någon vecka sedan sist nu...kommer att vara väldigt ovig, igen...Borde yoga minst 2 gånger i veckan för att hålla det på G, men det gör jag inte och då hamnar man på ruta ett varje gång - ovig och fruktansvärd träningsvärk dagen efter. Yogan har en tendens att hitta muskler hos mig som jag annars inte vet att ens finns.
Funderar på om jag ska ta hytt imorgon eller inte? Så att jag får sitta och skriva ifred på mitt skolarbete...får se vad det blir. Blir lite irriterad när vissa sidor inte vill acceptera mitt lösenord och beställningsnummer...suck...SJ t.ex. nu måste jag checka in på centralen före jag åker till Grums för mitt telefonnummer stämmer inte på deras incheckningssida fastän det står på bekräftelsen..? Jaja, så är det idag.


Yes yes. Min dag. Mitt liv. Ganska bra idag




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0