tager vad man haver..

Äter gröt ur en plastbytta för jag har ingen djup tallrik. Äter nudlar ur min stora temugg för jag har ingen djup tallrik. Tvättar mina strumpor med sköljmedel för jag har inget tvättpulver. Jag äter torra apelsiner som legat i kylskåpet, och som jag vill inte veta när de köptes. Jag dricker pulverkaffe för jag har ingen kaffekokare. Men det går ändå. Det är bara jag och jag är ingen kunglighet...vad jag vet i alla fall..:) Hittade Cookies i skåpet som lyxar till min vardag, ska spara några till nästa visit. Imorgon blir det VikingLine till Åland.

Saknar....Längtar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0