snö?

Ut och skotta bort en massa snö - kul sysselsättning? Nå nej..men säkert bra motion. Är tungt för ryggen. Eldar i köksspisen och har burit in mera ved. Kommer inte att hinna elda i e.m. så jag måste passa på nu. Känner mig som en liten hustomte faktiskt som skottar, bär in ved och eldar åt husets folk...vilka de nu är.
Ska snart ta mig in till stora staden. Där ska jag hålla ett diskussionstillfälle med hälsovårdare. Har försökt förbereda mig lite men ja, det går som det går. Det är ändå dom som ska prata. Det är en del av mitt utvecklingsarbete för den som undrar. Ska skriva en rapport på det sen.
Är bjuden på mat till sötaste mormor sen i e.m. GOTT och mysigt!
(Skulle operera bort min visdomstand på måndag - men jag har skjutit upp det....igen...nästa hemska datum är i april. Vill inte riskera att vara tvungen att stanna hemma hela nästa vecka när jag äntligen ska få möta mitt gull i Grums.)
* Är det kallt i en hall när snön ligger kvar från föregående dag? *


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0