Onsdag

Idag åkte mitt fina hjärta till vårt nya hem i Grums. Nu är han alldeles ensam där och jag är här...Lite tråkigt faktiskt. Man vill ju vara tillsammans när man älskar varandra, så är det ju. Helt enkelt. Men nu är det som det är. Jag får försöka få mitt skolarbete gjort och få tiden att gå på det viset. På sportlovet, nej vi har inget utan vi har skrivvecka för utvecklingsarbetet, men då ska jag i alla fall åka och hälsa på till Grums. Längtar.
Idag har jag lärt mig mycket på praktiken. Det har varit intressant. Jag är tydligen bra på att ge vaccinationer - kul att höra! Hoppas jag är bra på andra saker också, men att kunna sticka barn är ju bra! Imorgon har jag min utvärdering.
Nu ska jag ta kväll, röra på mig lite, duscha och mysa ner mig i sängen..Tänker på mitt ♥


Kommentarer
Lina

Jag behöver Hepatit A sprutan för andra gången inom ett halvår. Då ska jag komma till dig och ta den. För han jag fick min första av gav den i samma arm som han gav "Barnsprutan". På samma dag alltså. Jag har fortfarande lite ont i armen, det var ca 1 månad sen jag tog vaccinationerna. Behöver jag säga att jag kommer vara livrädd för sprutor nu framöver.

2010-02-10 @ 21:11:01
URL: http://linaramone.blogg.se/
emme

Konstigt att du fick båda i samma arm?! Man brukar sticka en spruta i vardera arm om det är två. Jag förstår att du blev lite rädd. Men det går säkert bra nästa gång :) Om du är väldigt nervös kan du även köpa EMLA plåster och ha på stickstället c.45 min före så är du bedövad. Lycka till! Vi får se var jag är om ett halvår:)

2010-02-11 @ 16:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0