nu längtar jag

Flytten gick bra. Tungt! Vi steg upp kl 06 och gick och la oss kl 01 på lördagen, men vi hann med allt som vi planerat + lite till!
Vår lägenheten är så fin. Den var skinande ren när vi kom dit, har aldrig varit med om det tidigare. När vi flyttade in i Åbo var vi tvungna att skura golvet 4 gånger (minst) och skura badrummet med starkt medel. Men nu var det så fint! De hade t.o.m. tapetserat om åt oss och lagat lister som var sönder!! Det var verkligen snällt gjort. Tapeterna hade bytts från röda till ljusa, precis som vi önskat! Detta kommer att bli jättebra. Nu vill jag dit och pyssla...längtar.
Jag glömde ju förstås kameran, så det blir tyvärr inga bilder. Det var vackert väder igår och fåglarna kvittrade. Det var så vackert när morgonsolen kom upp och istapparna glittrade i fönstret....På sommaren är det säkert också helt underbart där...Åh, det blir säkert bra det här!
Sista veckan på praktiken. Har mycket skolarbete att ta igen eftersom jag inte haft tid att greja med sånt nu på några dagar....suck, men det är bara att pina sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0