Nr 2

Praktiken är slut för denna vecka. Bara en vecka kvar :( Jag trivs och det känns bra. Jag tycker att jag kommit långt under veckan, och roligt har jag med de små barna (förutom när de ska få sig ett stick..då är jag inte så poppis).

Nu går resa nr 2. Vi ska till Grums idag med vårt flyttlass. Vi kommer fram sent ikväll. Det är jag, Johan och hans föräldrar som åker. De är snälla som kommer med och hjälper oss med flytten! Imorgon blir det att bära alla pinaler från skåpbil till lägenhet. Åka till IKEA och några andra ställen för att handla det som behövs. Sen är det bara att börja det "nya" livet.

Vi kommer att hyra lägenhet av kommunen. Det var besiktning i måndags. När jag ringde och hörde om hur besiktningen gått så visste hon vad de hade anmärkt på men hon visste inte riktigt vad eller om de gjort något i lägenheten under veckan....Så vi får helt enkelt se hur den ser ut?! Kanske de har tapetserat? Eller så har de inte gjort någonting ännu..spännande.

Soo Looong och ha en härlig helg! Solen skiner idag, både ute och inne ♥


Kommentarer
Janica

Varsågod, du har fått en award av mig!



http://janicai.papper.fi/post/105849/

2010-02-06 @ 03:07:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0