Idag

Kvitt kvitt kvitt....dropp dropp dropp....plus grader - ÄNTLIGEN! Vad jag väntat, oj vad jag väntat i år. Helt otroligt vad härligt det var att gå ut idag, fåglarna kvittra och snön smälter OCH jag behövde inte frysa halvt ihjäl!

Jag är ingen sportmänniska, det vet alla som känner mig. Har alltid kollat in snygga killar istället för att följa med matchen. Men en patriot är jag tydligen, för det är inte roligt när det går dåligt för mitt hemland i sporten...ja, jag talar om semifinalen i hockey...jag lider med finnarna just nu...tråkigt. Tänkt att det krävs att åka till Sve för att jag ska komma underfund med min relation till mitt hemland - hatkärlek på hög nivå, finska/svenska.

Men, njuter av sista kvällen med gulle. Myskväll!


Kommentarer
Anna H

Kul att du gillade min lilla dikt, haha, tack :) Ha en bra helg, du med. Kram!

2010-02-27 @ 16:41:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0