hemma

Jag blev hemma idag. Mår konstigt, inget har hänt (ännu) men jag mår illa och då vill jag ju inte vara på rådgivningen. Hoppas det är en endags grej det här. Men det tog länge imorse före jag kunde ta beslutet att stanna hemma. Jag är nämligen dålig på att vara sjuk, kanske för att jag nästan aldrig är det, i alla fall inte under veckorna. Kanske det händer att jag mår lite dåligt under någon helg men väldigt sällan. Men nu är det så att jag är hemma och jag tror att det var ett klokt beslut.
Läkaren från "prickdagarna" tyckte att mina prickar såg helt ok ut så jag behövde inte ta bort någon. Det var trevligt att höra, men jag skulle hålla lite extra koll på några och inte sola för mycket.
En fin dag verkar det bli. Kanske jag kommer mig ut en sväng senare, frisk luft är alltid bra och dessutom är jag katt + kanin vakt så jag måste dit också och ge dem lite mat...


Kommentarer
mia

hoppas det inte e ngt dumt!

puss o kram!!

2010-02-02 @ 07:28:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0