hej grums

Första dagen. Gulle är på jobb. Jag pysslar och försöker smälta att detta är mitt nya hem - snart, om några månader ska jag också bo här permanent (ett nervöst men positivt pirr). Det är snö i Grums - en hel massa snö! Och mer har det kommit under morgonen...Kan det verkligen snöa mera i Värmland?

Posten damp just ner på hallgolvet och all reklam är (förstås) på svenska.

Måste snart bryta min isolering och ta mig en promenad. Kan ändå inte få något skolarbete gjort idag, av någon konstig anledning...vet inte, men känner mig rastlös i själen och då kan jag inte sätta mig ner och skriva på utv.arbete. Då hjälper endast pyssel och promenad. Och kaffe förstås!

Utsikt fr. sovrummet.


Kommentarer
Jenny

Vilken fin utsikt från sovrummet! Hoppas du börjar trivs snabbt, det tror jag säkert. :)

2010-02-22 @ 17:15:13
svar

Jo, det är riktigt mysigt. Kommer nog att trivas bra här sen när jag börjat jobba :) Säkert vackert på sommaren också, blir perfekt att börja bo och leva här då!

2010-02-22 @ 20:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0