det ekar

Har anlänt till mitt hotellrum = den ganska så tomma lägenheten i Åbo. Läget i Åbo annars: kallt, några uppfixade fasader, några affärer som stängt för gott, en ekande lägenhet. Jag kände mig lurad. Jag närmade mig vårt hus, jag gick in och möttes av välbekanta lukter, åkte hissen upp och låste upp dörren...Men mitt hem är nu på en annan plats - inte här.

Dagen har spenderats med en sväng till kyrkan först. Trevligt möte tillsammans med mamma och mormor. Mammas väninna fyllde år och hade kalas efter mötet vilket var trevligt. Sen var det dags att åka till båten. Unnade mig en hytt och fick mycket gjort, hann faktiskt inte vila!! Skönt att slippa allt sorl från kafeét.

Har njutit av en varm och skön dusch, druckit te och gnagat på knäckis.

Alla Hjärtans dag har inte firats mer än att jag skickat en liten sak till min prins tidgare i veckan och gav mamma en påse mandlar med chokladöverdrag från Puneh (hur man nu stavar det) som hon tycker så mycket om.

♥Vårda kärleken♥

Lycka
till
min
älskling


Kommentarer
mia

åh fy jag vet precis känslan. Ekande tomt. Är så konstigt...

Älskar dig!

2010-02-15 @ 11:01:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0