Bättre?

Jag har varit på praktik idag. Kände mig hängig på förmiddagen men det blev bättre och bättre utåt dagen. Inte vet jag vad vi (Johan kände sig också konstig) hade för fel igår?? Men Amanda och Matilda hade också varit dåliga igår och vi var ju där och åt av tårtan som lilla Matilda varit och petat på...haha...då får man kanske skylla sig själv, ungar och deras bobbor....
Core har jag pinat mig igenom. Trodde inte att det skulle gå men bra gick det.
Imorgon blir det full fart på rådgivningen, en massa små ungar kommer att springa omkring. Vi har fullbokat till oss och till läkaren. Tiden kommer att gå snabbt!
Nu blir det att njuta av en kopp te och mormors äppelkaka. Mormor sitter här vid min sida och pratar på - mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0