inte så mycket

Just nu är det en slow period. Det händer inget speciellt för tillfället. Vi jobbar. Jag har mina inbokade och oplanerade patientbesök, studeranden som går bredvid (känns konstigt eftersom jag var den som gick bredvid för dryga halvåret sedan) och en massa annat. Det kommer både underbara dagar och mindre underbara dagar. Snön och kylan är här, ca -20 har det varit under gårdagen. Kallt. Men träden är vackra att titta på när man sitter inne i värmen.

Idag när jag gick hem var det en fågel som satt ensam i ett träd och kvittrade, det var mysigt.
Inväntar lite ledighet kring jul så att jag får åka till min favoritö och fira jul! Har inte varit till Åland sedan augusti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0