allt väl

Ja, mina vänner.. Allt är bara bra. Har 2,5 arbetsdagar kvar tills jag får åka till min favvo ö och fira jul med nära och kära! Veckan har gått i ett endaste hujj och nu sitter jag hemma ännu en fredag med helgen framför mig. Härligt! Älskar att tiden går snabbt när man har roligt! För det har jag, både på jobbet och hemma. Julmys är det i lägenheten och ute är det ju massa snö och kallt så där är det väl också klart inför julen.

Jag blir ju så glad över tacksamhet, det har jag skrivit förut. Men det är ju det som värmer mitt hjärta allra mest! I telefonen var det en som sa " Jag har skickat ett julkort till vårdcentralen som tack för att ni finns och hjälper till.." mm. kommer inte ihåg exakt. Jag gick bakom en patient som sa "ja, hon var så rar och fin"...Fick en present av min studerande också. Hur underbart som helst! Kanske det kan vara lite skryt MEN vi gör ett jättebra jobb som ska uppskattas. Många tar vårdpersonal för givet och suckar över oss. Det är de fina orden vi behöver för att sköta vårt jobb ännu bättre och ge superduperbra service åt alla som är i behov av det :)


Iglobilar i bakgrunden, vinter i Grums..


Mina vackra! Har två stycken med flera klockor på varje!


Söta Julius och Julia som jag fick av min studerande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0