10-11

Efter tre intensiva men ändå helt okej arbetsdagar under mellandagarna ser jag nu fram emot kvällen! Nyårsafton med mitt hjärta! Hummer, scampi & champagne ;) Det blir perfekt tror jag! ♥

Jag brukar aldrig ha nyårslöften så samma sak är det inför detta nya år. Däremot brukar jag fundera på vad jag skulle vilja göra under det kommande året och hur jag hoppas att det blir. Here goes:
2011
* Får jag fortsätta arbeta med det jag tycker är kul + lite mer i plånboken.
* Ska jag på semester 2 veckor till varma Thailand!
* Ska vi köpa en härlig liten Westie!
* Ska jag njuta av en vecka semester på finaste ön Åland!
* Jag ska vara tacksam.
* Jag ska fortsätta vara optimist och ha ett leende på läpparna :)
* Jag ska självklart fortsätta bo tillsammans med den jag älskar allra mest och aldrig ta oss för givet!

Dessa förhoppningar på år 2011 kanske räcker.

¤GOTT NYTT ÅR ALLA FINA!¤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0