...up in the sky so high


Hade höga tankar om att jag skulle yoga ikväll. Jag somnade på soffan och när jag steg upp var det bara att börja laga någon form av mat. Dessutom måste jag dra ur allt eftersom åskan kom till Grumseligrums... Men nu är allt gjort. Ja, förutom yogan då...Men den skiter jag i idag. Jag är tydligen en väder människa, just nu när vädret är så här tungt känns det som att jag väger ett ton - orkar inte röra mig och att jag dessutom går omkring med något tungt på huvudet...ojoj...Bara det åker förbi så känns det lättare.

Jobb jobb jobb jobb är min melodi annars. Människor kommer från semestern. Andra vikarier trappar ner för att sluta för denna sommar. Patienterna hittar till oss och vi har arbete :) Allt bra så. Har bokat in 2 semesterdagar som jag ska spendera på min allra bästaste ö (26-29/8)....

Nu väntar Ernst och soffan


Kommentarer
mia

usch vad jag saknar dig.

2010-08-05 @ 21:55:55
emme

Saknar dig också solstråle :) Puss

2010-08-06 @ 17:07:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0