trevligheter

Har vinkat av mitt hjärta som jobbar natt. Han kommer och väcker mig kl 06 på morgonen sen :) Imorgon ska jag faktiskt försöka att inte somna om efter att han kommit hem. Jag gjorde det idag nämligen och var tuuusen gånger tröttare när väckarklockan väckte mig efter 20 min... Då är det lika bra att stiga upp tidigare och inte vara lika dödstrött.

Imorgon ska vi grilla på jobbet. Under lunchen. Tycker det ska bli fantastiskt gott med en sådan lunch! Är inte bortskämd med grillat den här sommaren! Slurp...längtar redan till lunchpausen :) Lite skoj hittar vi på. Sen jobbar jag kväll imorgon också, då tar vi en liten fikapaus mitt i allt stök och passar på att prata lite strunt ;)

♥Hjärtat talar alltid sanning och det som mitt hjärta säger gör mig så lycklig♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0