påmind

Mitt hjärta ligger och sover efter sitt 12timmars nattpass. Tyckte det var lite jobbigt att smyga omkring här i lägenheten så jag tog mig ut på en promme. UNDERBART! Det började dugga och jag kom på att det var evigheter sedan jag gick i regnet! Luften är ren, klar och doftar gott! Jag måste skärpa mig. Jag måste börja gå varje dag igen, t.o.m. en kort runda är bättre än ingenting. Behöver den friska luften och rörelsen. Vet inte om det är bristen på gång eller det omväxlande vädret men kände direkt i mina leder att jag måste skärpa mig. Yogan är bra men räcker inte fullt ut. Undrar hur gammal min kropp/mina leder är egentligen? hehe...tippar på 67år.

Hade tänkt åka på hundutställning idag. Tyvärr är den för långt borta....har ingen lust att sitta i bilen dryga 2h bara för att titta på hundar + betala för det. Nää...det fick va.

Jag spenderar mycket tid för mig själv - I know. Detta beror på att jag inte haft tid eller möjlighet att vara i sånna sammanhang där människor är i min ålder. När jag och Johan är lediga passar vi på att umgås. På vardagarna jobbar jag till 17 och efter det är det ju mat m.m. sen är det kväll igen.... Mina kollegor är minst 10 år äldre också, så vi har inte så mycket gemensamt annat än jobbet. Bara väntar på att träningshallen med gym m.m. ska öppna igen så att jag kan gå på gym, olika pass och simma :)

Mina vänner kan jag tyvärr inte umgås med men jag hoppas ni tänker på mig ibland :) Jag tänker på er.♥

Som på beställning kom solen - går ut och sätter mig bland alla mina växter på ballen!




Kommentarer
Jenny

Jamen visst tänker jag på dig! Ha tålamod, snart hittar du någon jämnårig att umgås med. :) Och när du börjar gymma möter du ju folk! ha det bra! :) KRAM

2010-08-02 @ 09:15:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0