påfyllning

Lör-Sön var precis vad jag behövde! Ett dygn ute på en ö. En fantastiskt vacker kväll, god mat och dryck som slank ner och härliga människor! Åhh, all oro och alla funderingar fick stiga åt sidan under ett dygn! Fått slappa, umgås och ladda på med ny energi.

Lite trött är man idag men ändå orkar jag tydligen med tvätt av lakan nere i källaren och kläder uppe i lägenheten...ojoj...Men sen blir det nog fortsättningsvis soffan till sängen kallar inför en ny vecka.

Njutning - livskraft









Kommentarer
Jenny

Vad roligt att höra att du hade en skön helg! Om 1,5 v är jag också i Sverige. Bara jag får skaffat ett svenskt telefon nummer ska vi ringas! :) KRAM!

2010-08-16 @ 15:47:28
emme

JA vad roligt!! Kram

2010-08-19 @ 20:21:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0