mycket....

Det ska bli underbart att få åka till Åland nästa onsdag och stanna till söndag! Jag längtar faktiskt! Jobbet är kul och lärorikt (mycket lärorikt) men det har varit sån fart på den här veckan med en massa saker så jag känner mig ganska mör i kroppen, eller huvudet. Det är nu det börjar "på riktigt" på jobbet. Planering inför hösten m.m.m.m. Spännande! (och jag fick mitt vik. förlängt några månader till - glad!)

Imorgon kommer min fina vän Emilia som jag bl.a. delade rum med på internatet på Tazengwa i Tanzania. Nu har vi inte setts på något år igen men hit kommer hon imorgon och stannar till söndag :) Mys!


härliga fredag....

åhhh vad härligt det var ute i lördags....lever länge på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0