ja blir så gla

av att gå i skogen och längs strandkanten!!! Naturen behöver inte låtsas, behöver inte göra sig till - är vacker så som den är och ger energi istället för att ta! Underbart! Grums är verkligen vackert måste jag säga, det är lika vackert att gå och titta ut över Vänern som att gå i skogen med alla de höga träden! Blev dock lite för mycket skog för mig idag...jag svängde av vid fel skogsstig och gick vilse...Envis finne som man är svängde jag ju inte tillbaka utan blev istället nyfiken på var jag skulle komma ut....Jag blev lite förvånad när jag äntligen kom ur skogen :) Mötte en man som gick och plockade blåbär, men det var under tiden som jag trodde att jag visste på vilken skogsväg jag gick. Men skönt var det. Det är inte så många som är ute och går här så man får verkligen gå och njuta av naturen i lugn och ro! Ska ta lite bilder vid tillfälle.

små bäckar som porlar är så fridfullt och småfåglar som badar i små vattenpölar...
livskvalitet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0