en bra ivestering

Den bästa investeringen man kan göra tror jag är i sig själv! Idag gick jag och köpte mitt årskort till sim-och träningshallen här i Grums. Det var Underbart att få träna på gym igen. Min kropp tackade mig innerligt för träningspasset! Nu finns det mycket att välja på; styrka, pass, simning, yoga (hemma), promenader.

På jobbet har det varit intensiva två dagar. Jag har haft uppgiften att vara akutsyrra och vi har varit lite få sköterskor. Yes. Men jag är ung och allert - dessutom tänker jag ju för det mesta "det skulle kunna vara värre, det här ordnar sig" och för det mesta så gör det det. Vi gör ju bara vårt bästa :) Är man glad och trevlig kommer man oftast undan med att folk får sitta och vänta en stund också.

Kaos i lägenheten efter ålandsvisiten. Tvättmaskinen snurrar nu i alla fall.

*en fin dag helt enkelt*


Kommentarer
jenny

Nu har jag också köpt års gymkort! :) BRA investering! kram

2010-09-08 @ 12:33:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0