svävar



Sitter i lägenheten i Åbo igen. Har föreläsningar 2 dagar sedan ska jag till mitt Grums över helgen. Borde egentligen inte klaga. Jag får ju faktiskt resa nu, fastän det är med VikingLine båtarna och bussar och tåg...Hänger lite löst, svävar mellan tre platser. Men det gör inte så mycket - det gäller att ha koll på läget bara. Lite mer planering än vanligt. Nästan alla dagar och helger är planerade just nu. Tiden går ju i alla fall snabbt :) Jag kan knappt tro att vi är inne i april...

Imorgon ska jag till gymmet. Det var länge sedan. Jag tror jag var i höstas senast. Men imorgon ska jag och det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0