skönhetssömn

Sovmorgon! Sov som en stock inatt - verkligen skönt att vara utvilad. Men fastän jag är utvilad och ganska på gång idag så går det trögt med studierna. Jag har bara fått lite gjort. Får plugga mer imorgon, då är Johan på jobb 12 timmar.

När tvättmaskinen är klar ska jag ta mig en promenad. Det var härligt ute igår och jag känner att jag måste få lite frisk luft idag också!

Jag tar vara på allt mys med Johan den här helgen (när han inte jobbar förstås). Han ska nämligen åka upp till Kalix och jobba, maj-midsommar. Det betyder att vi just nu inte alls vet hur länge det döjer tills vi kan träffas igen... kanske först vid min systers bröllop i juni. Usch! Fastän vi är vana att vara ifrån varandra och vi får det att fungera riktigt bra så måste jag ju ändå medge att det är trist. Detta är en av orsakerna till att jag också längtar efter min examen. Då får vi bo ihop igen och leva lite "vardagsliv" tillsammans, vilket också är viktigt i ett förhållande.

Lev&ÄlskaIdag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0