påskstädning

Har haft som prioritet idag att städa mitt rum och byta+damma av mina sängkläder. Konstaterar hur äckligt många flugor som valt att dö i mitt rum - bläk! Äckligt med alla flugor som kläcks just nu i värmen...de är sådär sega också, landar de på en så fastnar de nästan - usch! Borde ha blivit av med de flesta nu iaf efter noggrann städning!
Såg en tjänst som jag ska söka och som jag verkligen skulle vilja ha!
Snart hoppar jag på bussen in till "stan" - ska hämta ut TicoVac vaccin åt mig o min herreman - det är dags för dos 4 för dem som fick dos 3 år 2007! Recept finns att hämta ut på hälsocentralen. Sen hoppar jag på stadsbussen och åker med till västernäs för att möta upp mitt gull!
*Positiv energi såhär på skärtorsdagen!*


Kommentarer
Lina

Hej! Jag såg att det händer saker i Grums:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/filipochfredrik/article6880547.ab

2010-04-01 @ 18:49:11
URL: http://linaramone.blogg.se/
emme

Haha..såg det! Bra reklam för byn :) Filip o Fredrik hittar nog många speciella karaktärer...

2010-04-01 @ 21:05:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0