ögonlocken tunga på e.m.

Ojoj, vad trött jag är...Kom med Silja, var hemma och isäng vid kl 03. Idag på f.m. har jag varit och röntgat mina tänder inför bortagningen av visdomstanden på måndag - jag är by the way skit nervös.... Jag var också och lånade en ordentlig hög med böcker till alla mina skoluppgifter som jag har att skriva under helgen - "kul". Vackert väder är det ute och jag skaaa ut och njuta av det, men ska vila först....kroppen är slö och tung. Vardagsrummet är ett kaos efter mitt sorterande av papper. Städa kan jag göra senare.. Härligt väder på er! Tjohej!¤


Kommentarer
Johan

Kommer att gå bra på måndag! Puss puss!

2010-04-16 @ 17:25:46
emme

Tack gulle för stödet! haha...du vet ju vad jag är mest nervös över...aaaaa...käken i lås, vilken syn. PUSS Love You!

2010-04-16 @ 21:07:55
Jenny

Är säker på att det går bra.Omdet är till ngn tröst så gör ju läkaren tydligen inget annat än drar ut tänder på folk! :) Så nog vet han vad han ska göra om käken går i lås, men de ska vi ju inte tro! :)KRAFT! (Mitt nya uttryck jag börjat använda. Använder det när jag vill ge lite extra kraft till nån. :O) )

2010-04-17 @ 10:11:51
emme

TACK Jenny! Ett mäktigt uttryck du börjat använda :) Fortsätt med det! Kram

2010-04-17 @ 10:41:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0