lite ensamt

Jag tycker inte om att ha mitt gull i ett helt annat land. Näpp det gör jag inte-Jag saknar honom. Tur att det endast dröjer ett par månader tills vi får vara tillsammans i samma land, i samma hus, i samma lägenhet!

Jag var ju till skatteverket och skrev in mig i svedala. Nu när jag har ringt runt för att ändra min Åboadress till Åland så vet de redan min adress i Sve. Oj vad snabba de är att fixa sånt då...andra grejer får man ju vänta hur lång tid som helst på.. Synd att vissa saker måste komma till Åland än så länge, vilket betyder att jag vackert får sitta i alla dessa telefonköer på nytt för att säga att "nu kan ni skicka allt till den svenska adressen". Ja, ett konstaterande bara..

Har ingen tv nu. Känns ensamt & tomt. Brukar ha den på för då är det någon som pratar...haha..som gamlingarna, tv:n är deras sällskap. Två dagar till. Nej usch vilka fina minnen jag kommer att ta med mig härifrån :) Men nya väntar på en annan balkong.

Ska ta och läsa lite inför skoldagen imorgon och kanske plocka lite saker.. Är "jättesnygg" när jag pratar p.g.a. min svullnad på vä sida, ser ut som en hamster som plockat in saker i en ena kinden :)  ojoj... hejsvejs

buranaburanaburana


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0