Glad

Glada Vappen!
Ja, mitt valborgsfirande gick upp i rök (haha). Min kropp orkade inte ta mig någonstans och inte var det någon som saknade mig heller. Så jag har fått mysa istället, hemma och hos mormor med mjöd och munk. Känns helt ok faktiskt. Ärligt talat tror jag inte att jag missar något heller.
Nu vet jag....

Väntar med spänning på sommaren istället. EXAMEN, Ny boplats, nytt jobb (som jag fått-yes!) och nya människor!

Idag funderade jag hela vägen från stan om vad det var för människor i bilen framför mig. Chauffören körde ojämnt och vinglade (varje gång jag funderade på att köra om gasade de till 90...och helt plötsligt bromsade personen in till 70-80??). Passageraren hade en stor och bred hatt på huvudet. Hon (antar att det var en tjej) satt och viftade med sin hatt, pratade och gestikulerade vilt.....Satt och fantiserade över vad de satt och diskuterade, vad de varit med om m.m. Lite kul underhållning på e.m. förutom att chaufförn var lite farlig i trafiken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0