ganska vackert ändå

Jag skyndade mig till hytten med min väska och sedan ut på däck för att ta bild av den vackra solnedgången över Stockholm! Vacker kväll eller hur?!

Och hysteriskt roliga GrönaLund!! Vill dit och åka alla saker nuuu...
Sovit sisådär på båten. Sen kom Kattis (en i klassen) och hoppade på i Långnäs, då sov jag lite bättre faktiskt. Sov riktigt gott när det var dags för väckning "huomenta/gomorron"....segt att ta sig upp. Fick åka buss gratis sen också, hade inte småmynt så busschauffören vinka irriterat åt mig att gå in för jag stoppade ju upp kön...hehe..+ och - med att vara till besvär.

Har efter skolan varit och hämtat den uppblåsbara madrassen som jag ska sova på. Det blir bra dethär! Har varit till gymmet med Jenny också - SÅ skönt efter allt stillastittande igår på tåg, båt och dagens föreläsningar.


jag har ett alldeles speciellt och vackert ♥ som jag älskar och bryr mig om




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0