fint

En lång dag. Jag har däremot fått mycket gjort, vilket känns bra. Hade utvärdering med min lärare idag. Jag blev positivt överraskad av henne. Hon verkade intresserad av hur det går med mitt jobbsökande, pendlande och var uppmuntrande. Det var roligt! (Tyvärr är det inte alltid så)

Håller som bäst på att plocka ihop mina pinaler. Dels för att jag är borta över helgen och för att under tiden jag är på språng så kommer min säng att plockas ur läggan. Jag hoppas att mina köpare även vill ta lite grejer på köpet som jag satt fram och erbjudit dem! Vill verkligen bli av med lite fler grejer - färre saker färre bekymmer.

Idag kom verkligheten ifatt mig - jag är snart färdig sjuksköterska och hälsovårdare - 8 veckor kvar...?

Imorgon ska jag hoppa av tåget inne i Karlstad och folkbokföra mig :) Hoppas Sve vill ta emot ännu en invandrare!

Spännande tider spännande tider


Kommentarer
Lina

Välkommen till sve :)

2010-04-09 @ 23:12:43
URL: http://linaramone.blogg.se/
emme

Tack ska du ha :)

2010-04-10 @ 11:00:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0