ett gott skratt...

Haha - börjar med ett skratt. Livet blir lite roligare då!

Idag ringde bolaget som har hand om min lägenhet. De skulle komma på visning. Tur för mig (och säkert för dem) så var jag ej på plats. När jag kom hem så kollade jag hur min lägenhet "verkligen" ser ut och jag kan bara skratta åt den..haha... Nästan tom, en uppblåsbar madrass och en massa kläder och väskor på golvet...haha...ser ju hemskt ut. En ELLE tidning på toan och HelloKitty strumpor på golvet..ojoj..och det värsta kanske Julgardinerna hänger kvar...haha..för att dämpa ekot. TUR att jag var borta med två fina tjejer på eftermiddagen.

Vi var på GalnaDagar/Hullut Päivät, jag köpte bara en liten fin dress åt mitt gudbarns lillasyrra som fyller 2 år nästa helg. Sen gick vi omrking, tittade, pratade, skrattade. En jätteavkopplande eftermiddag/kväll i trevligt sällskap.

Nu ska jag eventuellt ta ner julgardinerna i sovrummet och städa ur det så att det rummet är klart.

Over and out! Tomorrow is a new day...trallalallaala



Kommentarer
Nette

Söt blogg du har!

2010-04-15 @ 10:41:37
emme

hehe...tack!

2010-04-15 @ 15:12:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0