en åländsk tös ute på vägarna...

Underbara väder! Lovin it!

Har just kommit tillbaka från en tripp till IKEA, jag och bilen klarade oss hela och fina. Jag måste tillägga att det var min premiärtur mellan Karlstad och Grums, därför är jag glad att jag kom tillbaka hel..haha.. Har spenderat lite pengar - inte så mycket faktiskt, köpte bara lite smått och gott. Åkte för att göra något kul, strosa runt, få lite tips och idéer. Vilket jag fick!

Borde vara flitig och studera, men solen skiner på ballen och det är alldeles för fint för att sitta inne och plugga. Så det får blir lite senare idag tror jag.

NU - fortsätta njuta på ballen med en kopp kaffe! Sedan promme i solen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0