det är jag

Livsnjutare!
Jag var ut på promenad i solen. Jag mötte mina fina prinsessor som plockade blåsippor och tittade på myror i skogen. Lyssnade på de kvittrande fåglarna, drog in djupa andetag av den friska skogsluften och njöt av doften av barr, jord, gräs, SKOG! Påmindes om "Barnen i Bullerbyn" när jag gick på gruset och hade ansiktet mot solen! Hela kvällen har jag sedan varit med mina prinsessor och lilla Matilda är nog härlig hon! Hon var som en studsboll, hon var överallt och pratade på. Mina flickor är så duktiga!
Jag fick glömma allt skolarbete och bara Njuta av Livet! Positiv energi, skratt och många goa kramar och pussar!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0