trötta fötter

IDAG har jag gått, gått och gått.. Först var vi och handla mat, tar c. 30 min. Sedan blev det en riktig långis..ojoj...vi gick ända ut till Ruissalo/Runsala, ut till stranden som man ser när man kommer till Åbo med båten. Vi var borta 2h och 45min. Rekord för oss, 16-17km!! Oh my godness säger jag bara... Men det var jättefint där ute, naturområde med havsbris som doftade underbart och annars bara härligt. NU har jag dock trötta ben.. Hade tänkt gå en sväng på stan men jag tror faktiskt inte att jag orkar eller att mina ben orkar bära min kropp.. Känner också av de små förkylningsbobborna i min kropp, vilket ger mig snuva och lock i öronen. Nä, stadsbesöket får vänta till tor. helt enkelt när jag har tom dag.

Planerar in en träff med Jenny sent på e.m./kvällen. En härlig person att umgås med!! Det är inte ofta man hittar människor som man tycker att förstår sig på en och som man själv också förstår sig på :)

(♥Exakt idag har jag och Johan varit tillsammans i 4 1/2 ÅR!♥)




Kommentarer
mia

grattis min finaste!

2009-09-26 @ 18:02:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0