träningen

Det är jobbigt när träningen hamnar på sista plats...faktiskt tråkigt. Jag tycker om att motionera, får jag inte göra det så kan jag bli lite galen eller få restless legs. I mån. var jag på en timmes promme men varken igår eller idag blir det någon träning. Idag hade jag planerat ett yogapass men mat måste man ju få i sig och har man inte hemma så måste man gå handla, så dit for det. Jag är dålig på kvällsträning, har jag inte gjort något före middagen så blir det sällan något. Jag har så mycket annat för mig på kvällarna och att varva ner är också viktigt tycker jag, det ska man absolut inte skippa!! Ja, så är det..lite irritersamt men sen rör jag på mig nästan för mycket andra veckor. Det blir ju så.

Imorgon blir en fullspäckad dag! Men ingen skola! Eftersom vi är borta över hela långa helgen så måste jag hinna städa, packa, shoppa (har en ganska lång lista på saker som jag behöver...ojoj), träffa Janica och se hur hon och sambon bor. Det är hemskt att det fått gå en hel månad utan att jag hunnit vara dit (och de bor kanske 5min bort) - men imorron DÅ! Sen ska man hinna få i sig lite mat före båtresan... Ja, tiden kommer nog att rinna iväg imorron, men sådana dagar är också kul - att få mycket gjort.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0