Torsdag, Fredag

Igår hade vi vår projektmässa. I Nagu. Ni som inte vet var det ligger så är det nästan ute i skärgården, det är en liten, mysig ort. Ja, vår mässa blev jättebra. Vi såg professionella ut och besökarna verkade nöjda med alla våra produkter som vi gjort! Kul! Jag fick höra mycket positivt om mina bilder som jag använder i min produkt och det är jätteroligt eftersom jag tagit alla bilder själv!! Kan sätta upp lite snygga bilder från mässan sen när jag fått dem..:)

Idag började jag dagen med en morgonpromenad mellan 8-9 tillsammans med en kompis. Det var friskt och skönt ute. Ingen vind så det kändes riktigt behagligt att ta sig en promme med trevligt sällskap. En vän som jag gärna kan umgås mer med, har inte blivit av tidigare, men en go person verkar det vara! Tycker om att lära känna nya, härliga personer! Efter det har det varit skriva, skriva, skriva....

- ska städa
- ska träna med Jenny på gymmet
- ska handla för helgen
- ska ha FREDAGSMYS!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0