ser allt i vackra färger

Ibland är det intressant och lärorikt att höra vad andra gjort, sagt och agerat runtomkring en. Jag är en så godtrogen person så jag ser inte alltid det "fula" som folk kan göra eller annorlunda kanske är ett bättre ord. Jag kan ibland leva i min egna fina och glada värld och tro att alla runt mig också ser verkligheten med liknande ögon. Vilket naturligtvis inte stämmer. Så därför är det väldigt intressant att höra hur andra ser denna verklighet och höra hur de tänker och reagerar på saker - tydligen ganska annorlunda i jämförelse med hur jag ser verkligheten. Men vi är olika och ser på saker och ting på olika sätt och bra är ju det, tänk vad livet skulle vara tråkigt annars.

Nu ska jag fortsätta med att leva i min söndagsverklighet som är ganska ljuvlig. Fick cravings efter musli - måsta springa till affären och handla "finsk fruktmusli". Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0