nu kan jag säga det själv

Före lunch lämnade jag in mitt examensarbete! "Skolhälsovårdaren möter högstadieeleven - med fokus på samtal, relation och salutogenes" och min produkt "Samtalet & relationen mellan skolhälsovårdaren & elever i högstadiet". Förhoppningsvis blir det att GK och seminarie v.44.

Nu kan jag pusta ut! Äntligen kan jag medge det som folk har sagt till mig så många gånger under tiden vi arbetat med ex.arbetet "Jag är duktig" Nu kan jag med gott samvete säga det själv, jag har faktiskt gjort ett bra arbete som jag är stolt över! Tack alla som sagt så fina och uppmuntrande saker till mig...alltid kul att höra att man är duktig men det är ännu bättre att verkligen tycka det själv!

Snart blir det BIO med en godispåse också. Brukar inte köpa något "snask" när jag går på bio vanligtvis eftersom jag tycker att det är så kort tid som man sitter där ändå och godis kan man äta hemma när man har myskväll. Men idag blir det lite godis på bio :) Vi ska se Inglorious Bastards.

Nu är det helg och det känns som en av de bästa på länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0