IKEA

Vilken dag! Har varit med om den roligaste IKEA trippen någonsin...haha..skrattar bara jag tänker på det. Jag och Jenny, kollat busstiden fel, blir IKEA handling på en timme (lite stress), försöka komma på bussen och sen försöka ta sig till Jenny bärandes på kassar, ett vardagsrumsbord och blomma...ojoj...vi skrattade så vi grät och folk måste ha trott att vi var lite tokiga. Men kul hade vi och sen blev det lite bärpaus för min del, satt och prata en timme. Nu är jag hemma, plockat allting och det som jag tyckte såg så mycket ut i påsen har "poff" försvunnit in i lägenheten...Ahh en riktigt lyckad dag med mycket skratt och glädje!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0