ho ho

Började dagen med ett gympass med Jenny. Det var verkligen skönt! Efter det har det arbetats. Jag har gått igenom, rättat och skrivit abstrakt. Abstrakten ska jag arbeta mera med imorgon. Men vilken tid allting tar...trodde inte det! Så svårt att sammanfatta ett arbete till 200 ord på en sida...men det blir nog bra :) Börjar bli nöjd. Har fått höra positiva kommentarer av mamma. Jag kan bara konstatera att jag inte skulle ha ett så här bra arbete om det inte vore för mamma som har läst igenom det hela tiden och kommit med kommentarer, för min handledare har nästan inte läst mitt arbete. Kanske hon tror att jag är bättre än vad jag egentligen är(?). Svenska språket har varit min svaghet i detta arbete, kanske för att det inte var mitt första språk (?) och för att jag alltid haft andra språk i huvudet? Jag vet inte men nu börjar till och med jag bli nöjd...

Det var det...4 dagar kvar till inlämning.

prutt och fis vad skönt det ska bli när det är inlämnat, kommer inte att behöva tänka på det under åtminstone tre veckor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0