hej & välkommen

Verkar som att jag inte är ensam med mina känslor idag, har hört fler som haft samma odrägliga, bottenlösa och skoningslösa trötthet. Min motivation i skolan blir inte positivt påverkad av att lärarna bara predikar om allt vi måste kunna och veta och göra och....det roliga är att de predikar att vi inte ska gå ut i arbetslivet och - just det - predika.

Hösten är kommen - detta med besked. Den rena, friska ishavsluften gör mig frusen och faktiskt lite deppig. Hösten kan vara vacker och vissa dagar är fina - men sist och slutligen är det ångesten och tröttheten som dominerar inne i min kropp - snart dags att gå i ide och vakna upp till våren....

Nu är det cops - alltid kul att titta på andras små missöden...hehe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0