fotboll och ikea

Idag har jag varit i skolan - så klart. Helt ok dag där. På eftermiddagen har jag varit med Johan och kollat damernas fotbolls EM Finland-England, där Fin. Tyvärr förlorade. Men jag njöt faktiskt av att vara och kolla, trodde inte riktigt det eftersom jag inte är så intresserad av sport MEN det var jättekul och tiden rann iväg, ville inte att matchen riktigt skulle ta slut! Det var bra stämning på läktaren också!

Imorgon ska jag till IKEA - länge sedan sist! Har skrivit en lista och vikt hundöron på katalogen...hoppas jag får med mig allt hem, vi är nämligen 3 tjejer som åker med en bil...men jag ska mest ha småsaker :) Ska bli jätteskoj att göra något annat än plugg och städa...haha...mitt lilla liv i ett nötskal för tillfället. Tur att jag har Johan, annars kanske jag bara skulle sitta här inne i läggan och förmultna i allt plugg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0