en helt vanlig dag

Idag är en helt vanlig dag, en torsdag. För mig är det fredag...jag har legat en dag före hela veckan och det känns lika frustrerande varje gång jag ska skriva dagens datum eller planera något..."ja just det, det är ju bara.."

Har arbetat 1,5 timme. Min koncentration klarar tydligen inte av längre arbetspass, blir rastlös och slarvig i mitt skrivande. Tar paus, lyssnar på musik (snart) och plockar lite i lägenheten. Av någon konstig anledning (misstänker små troll som bor i skåpen) så hamnar grejer på alla konstiga ställen förutom där de egentligen ska vara..Bara att sätta tillbaka sakerna på de rätta platserna..

När man känner sig lite bortglömd så får man helt oväntat ett mess från en kär vän - som om de känner på sig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0