en favvo

Söndag är en av de bästa dagarna i veckan (fredag är också en bra dag) enligt mig. Ibland har man måndagsångest, men slipper man den så är söndagen underbar. Jag älskar att sova tills jag vaknar, äta frukost i lugn och ro och sedan ha en tom dag, ta en promenad och göra vad man vill...ahhh... ♥

Idag har jag bakat bröd, varit på en entimmes runda, tvättat lite kläder, varit duktig och läst om folkhälsoarbetets grunder (det säger sig självt=tråkigt) och legat i soffan och kollat på min nya favoritserie →
"The Sopranos". Förut har titeln ingett ett gubbigt och tråkigt intryck på mig men Johan fick första säsongen av några kompisar som examenspresent och nu tänke vi ge serien en chans. JÄTTE BRA! Maffian är ganska intressant (men hemsk) med hela "familje"systemet och allt dödande hit och dit...

Kommande vecka börjar med tre fullproppade dagar med föreläsningar, tråk. Men sen...ledig fr. tor-mån. Långhelg på kommande alltså. Den kommer att avnjutas på öarnas ö - Åland.
Men som sagt, tre fulla dagar tills dess....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0