en aning

Idag har jag fått upp min motivation en aning. Vi har om mödravård just nu och det är ju intressant, hela graviditeten, förlossning osv. idag vaknade mitt intresse och jag känner faktiskt för att öppna böckerna - helt otroligt! Det har för övrigt varit en helt ok dag fastän den varit lååång.

Kallt är det ute - blä säger jag om det! Iår känner jag mig inte alls redo för höst och vinter. Sommaren har ju inte ens varit här iår...kanske för andra men inte för mig..den rann iväg, försvann, poff... Denna attityd till årstiderna är något jag borde jobba med OBS! borde. Jag tänker inte göra det eftersom vissa dagar faktiskt är vackra och luften kan kännas fräsch, ren och frisk och det kan ju vara skönt ibland. Så jag tänker fortsätta att inte tycka om den kommande årstiden och njuta av de dagar som är värda att njuta av...helt enkelt...

Ser fram emot min kommande helg. På fredag ska jag på släktkalas (vilken överraskning), min mosters man fyller år. Ska bli skönt att träffa alla nära och kära, få ladda batterierna lite. Plugget kommer jag inte undan (tyvärr), men bara att befinna sig hemhemma på ön så laddas batterierna i kropp och själ!




Kommentarer
Jenny

Så vacker bild! Måste verkligen ta mig till Åland en vacker dag. (Hoppas den vackra dagen inte dröjer!) Ses imorgon!

2009-09-29 @ 19:58:28
Anonym

Tack! Tog den från VikingLine båten en gång i somras. Ja, du måste verkligen komma! Kanske du hinner efter vår examen nästa sommar?! Då är det ju ganska varmt och fint på Åland.Ha en trevlig helg! Vi ses på tisdag!

2009-09-30 @ 15:51:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0