curry nam nam

Kom just hem. Jag och Johan har varit en sväng på stan och sedan avnjutit en underbart god indisk lunch på en retaurang som heter Indima. Jag tog kyckling (som smakade prec. som det jag åt hos araberna när jag var liten!!), saffransris och ett bröd som heter puti. Johan tog vanligt ris, jumboräkor och naanbröd m. vitlök. Jättegott! Detta var ett gott avbrott efter en veckas skrivning!

Johan har fått skaffa canal+ sport nu. Så han kommer att kolla på fotboll hela dagen/kvällen med grabbarna. Själv kommer jag att bege mig till gymmet med Jenny och sedan äta något med henne. En trevlig kväll ser det ut att bli!

Igår var jag helt slut eller mina ben var trötta efter en timmes morgonpromme, en timme gym och sen 1.5 timmes promme m. Johan på e.m. Somnade som en stock...

Inatt drömde jag att jag skulle rida på en stor, brun häst. När jag var yngre hade jag ett par hästperioder. Jag tycker om att rida. Jag känner en stor respekt gentemot hästar men de är underbara djur och det är en härlig känsla att sitta där uppe på hästryggen...

"Silsila Ye Chaahat Ka"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0