bara jag..

Tagit kväll. Badat badkar...underbart, låg och läste i karet - Jens Lapidus "Aldrig fucka upp". Blev bara dryga halvtimmen, blev yr i huvudet...Doftar nu som en semesterdag, coconut butter...mmm...love it! Går i myskläder, dukat upp frukt, ska placera mig i soffan och inte stiga upp. Planterade faktiskt om två blommor, fick mycket jord under naglarna. Skulle köpa söta handskar och trädgårdsredskap men tyvärr hittade jag inte i affären, hade redan gått omkring och haft beslutsångest (har alltid det när jag går ensam och det finns alltför mycket att välja mellan) i en timme och blev kissnödig...så struntade i det och planterade med bara händerna, det går det med..

Mycket tankar som flyger omkring i mitt huvud - de blir liksom mycket starkare och högre när man är ensam. Ibland kan det vara lite skrämmande men det är väl bara att möta dem och fundera vidare. För det mesta har jag ändå fina tankar, positiva tankar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0