all by my self...

Japp, idag är det bara jag jag jag som gäller. Är ensam hela dagen och hela kvällen. Men som Johan sa "du kommer ju bara att tycka att det är skönt, lyssna på din bollywood musik och pyssla..." haha...han har så rätt. Jag trivs så bra i mitt eget sällskap, jag är så trevlig att prata med, får så himla bra svar också. Men när man är ensam är det ju en tråkig sak som man ändå måste göra - äta. Det är den alltid så glamorösa gröten med blåbär och hallon som är lunch och sedan ska jag ta en sväng till Citymarket och köpa lite mat, samt en gooood baguette med massor av fyllning, kanske räkor?! Får se. Ska köpa jord också om jag får ork att plantera om lite blommor...känns helt värdelöst att gå 10 min för att köpa jord...JORD...

Har varit ner på stan också, köpt två goda tesorter, eller goda vet jag ju inte än men de doftade underbart båda två! Två "onödiga" köp blev det också, naturligtvis.

Kvällens godsak; ananas, mango, vindruvor, kanske lite nötter om jag får lust att köpa det OCH min favvosysselsättning - bada badkar, Det ska jag absolut göra.

Se där! Hela dagen/kvällen planerad, pluggar gör jag OM jag känner för idag, inget måste..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0