världens lyckligaste

Jag är tydligen en av världens lyckligaste människor - Känns trevligt att veta, blev stolt av att läsa det! Efter mina tre, snart fyra år av studier på fastlandet blir jag mer och mer stolt över landet jag föddes i och bor i. Finland är ett bra land! Vi är ett fint folk! Det som Mark Levengood säger stämmer tycker jag.
"Finländarna är lyckligast"

Kom just hem från ett skönt och tröttsamt (för musklerna) gympass med Jenny. En avslappnande och mycket trevlig lunch på det också. Jenny är en fin vän. Vi ska promenera längs med ån ikväll också. Mysigt. Jag tycker om att gå längs med ån på kvällen, den är så fint upplyst av alla lampor.

Dagen är en bra dag. Solen skiner äntligen över Åbo och himlen är blå istället för grå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0