slow

Torsdagen var en bra dag, det var väldigt intressant och kul att vara på förlossningen och kika runt.
Denna helg är en myshelg i lugnets tecken. Jag känner att det är vad jag verkligen behöver. Idag hade jag tänkt gå till gymmet och gå ner på stan för nu måste min jakt på en vinterjacka börja, annars blir det som föregående år - hittade ingen och fick nöja mig med den jag har. Inget fel på den men vill ha en lite längre som täcker min kalla rumpa. Men det har varken blivit gym eller stan idag, är trött och behöver vila. Statsar på måndag.

Jag blev oerhört glad igår när jag fick ett mail där det stod att jag blivit godkänd i mitt examensarbete. Nu är det bara att hålla slutseminarium och skicka texten på inbindning. Jätteskönt verkligen!

Hade mycket i mina tankar från början men nu känns det tomt... det är en konstig dag idag inne i min kropp, känner mig hängig och min hjärna är trögtänkt. Ska ge den en liten kick av en kopp kaffe för sen måste jag få lite skolarbete gjort. Aldrig tar det slut....vill sitta ute på balkongen och mysa...men idag är det inte det rätta vädret tyvärr.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0